دیسکوگرافی

فروش مجموعه آلبوم های موسیقی

دیسکوگرافی

فروش مجموعه آلبوم های موسیقی

دیسکوگرافی Antimatter



۱ دی‌وی‌دی
قیمت : ۱۵۰۰ تومان


مجموعه آلبوم های Antimatter متشکل از Mick Moss و Duncan Patterson آهنگساز و بیسیست سابق گروه Anathema


سبک :


dark ambient, melancholic, progressive rock, ambient, darkwave,Alternative rock,Gothic rock


لیست آلبوم های در این مجموعه :


۲۰۰۲ – A Dream For The Blind
2002 – Saviour
2005 – Planetery confinement
Antimatter – Leaving Eden (2007)
Antimatter Lights Out
Live @ An Club 2009





اعضای گروه :


Mick Moss

اعضای سابق گروه :


Duncan Patterson

هنرمندان مشابه :


Anathema
Íon
Lunatic Soul
Riverside
Danny Cavanagh
Nosound


مقاله های مرتبط :


Antimatter


گروه Antimatter پروژه‌ای از bassist طولانی‌مدت گروه Anathema یعنی Duncan Patterson است، کسی که از این پیشگامان doom/death جدا شد، آن‌هم در اواسط دوره‌ای که Anathema داشت به سمت محدوده و گستره‌ی راک پینک‌فلویدی حرکت می‌کرد. او با گیتاریستی بنام Michael Moss زوجی را تشیکل داد. Michael Moss کسی بود که تمایل داشت محدوده‌های ناشناخته‌ای از موسیقی را کشف کند. این دو نفر برای یاری‌‌جستن در این پروژه، از دو نفر بنام‌های Michelle Richfield و Hayley Windsor به عنوان وکال مهمان برای اولین آلبوم کامل خود همکاری خواستند. نتیجه آلبومی بود بنام Saviour که از حضور شخصی برجسته بنام Danny Cavanagh (مؤسس گروه Anathema) بهره‌مند بود. یک سال بعد آلبوم دوم آن‌ها بنام Lights Out، و آلبوم سوم در سال ۲۰۰۵ بنام Planetary Confinement منتشر شد (هر سه آلبوم توسط کمپانی The End Records منتشر شد).

هنوز مدت‌زیادی از تکمیل آلبوم سوم نگذشته بود که Patterson گروه را ترک کرد تا گروه جدیدش Íon را شروع کند. ولی با این‌حال Moss کار را ادامه داد و آلبوم چهارم این پروژه بنام Leaving Eden را به همراهی گیتاریست آناتما Danny Cavanagh منتشر کرد.

آلبوم‌های آغازین گروه Antimatter، یعنی Savior و Lights Out، روی وکال‌های ملودیک (اغلب وکالیست‌های زن) و عناصر dark electronica متمرکز بود و روی مرز بین gothic و trip hop در حالت توازن قرار داشت. آلبوم سوم، Planetary Confinement، نقطه‌ی شروعی بود برای تغییر مسیر به سمت صدای اکوستیک‌تر برپایه‌ی راک مالیخولیایی. Mick Moss در آلبوم چهارم، Leaving Eden، به عنوان تنها آهنگ‌نویس و خواننده، به حرکت در این سمت ادامه داد و همچنین نقش گیتار الکتریک را برجسته‌تر کرد. نتیجه‌ی کار آلبومی بود با صدای سنگین‌تر که ردپای کوچکی از سبک اولیه‌ی Antimatter در آن نمایان بود.

harmonyage.com









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد